Thursday, November 1, 2007

Reaksi Kamal:
Menantu PM Nak Jadi PM Pada Umur 40

Ahli-ahli UMNO ada dua puak. Satu puak menyokong KJ dan satu puak lagi menentang. Puak yang menyokong adalah kerana hendak menumpang tuah menantu PM. Ada kalangan mereka yang telah mendapat hasilnya. Asalkan jangan membantah cakap KJ. Ada juga yang terhutang budi kerana KJ banyak membantu terutama di kalangan Ketua-ketua Pemuda Bahagian.

Puak yang menentang pula kerana kehadiran KJ hampir-hampir menutup periok nasi mereka. Namun hari ini puak yang menyokong lebih banyak dari yang menentang. Dalam hal ini KJ amat pandai memainkan peranannya sebagai Naib Ketua Pemuda.

Begitu juga peranan proxy-proxy beliau yang cukup hebat, termasuklah Datuk Norza. Peranan tingkat empat JPM juga banyak membantu KJ dalam kariernya.

Tiket yang beliau ada amat berharga. Kesempatan ini beliau gunakan sebaik mungkin dan tak mustahil beliau akan menjadi Menteri Besar Negeri Sembilan. Kalau beliau bertanding di Rembau...tentu seluruh jenteranya akan membantu...orang berbudi kita berbahasa...Inilah orang Melayu!!! – Kamalkamal

No comments: